alla som tycker jag är dålig på att blogg räcker upp en hand!

joja jag vet att jag (vi alla) är dåliga på att blogga.. men inget att göra liksom! det kommer bättre bloggtider snart. min dag har varit otroligt lungn och fin. först lite inimini lite skola. efter skolan så spatserade jag emma och jocke runt i sveriged finast centrum inget annat än täby centrum.
när jag tog bussen hem så klev en liten rödtott på och gjorde mig sällskap hem till mitt orangahus. detta besök var mer än trevligt och vi spenderade vår tid vid mitt köksbor och två stora (en liter tyyp) tekoppar innehållandes citronte med honung, jordgubbar, citron och blåbär. det blev lite mer som en fruktsoppa än te. GOTT!
juste vi får inte glömma littelOs smoothi, inte så god alls hahahaha. men frida drack och log så gott!
nu har jag dansat och dansat...
imorgon ska jag och emma gå på andreas grega, ska bli otroligt trevligt med lite skärtorsdags mys med finafina emma!

tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0