Vad gjorde vi av äventyren och drömmarna vi såg?





igår var otroligt lyckad kväll! jag och emma tog oss in till stan och spenderade hela kvällen på fightclub med gustafD och gunnarH. vi såg andreas grega och det var bland dom bästa konserterna jag har varit på. han var så skön. han var ute i prubliken minst 10 gånger och dansade och sjöng med alla. vi stod längst fram så det var riktigt röjjigt och löökigt. det var bäst! och jag säger bara så här lyssna på honom för han har något att säga, verkligen! efter konsertens slut så satt vi och drack öl och pratade snusk i mängder. jag fick en ny idol och emma blev full och gustaf blev häpen och gunnar blev kär! igår var en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Elisia

bra konsert!! vad häftigt att ni stod så nära! gillar er blogg

2010-04-05 @ 18:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0