mytoman-sofia.

Kul med lördag. Speciellt om man sitter hemma och skriver ett idrott- och hälsaarbete som skulle varit inlämnat i tisdags, medan man har sjukt tråkiga gäster på övervåningen. Japp, lördag är ju kul.

Jag har nyligen skrivit klart ena delen av detta arbete. et ska vara en hälsodagbok där man ska skriva ner hur man tränar, vad man äter osv. men är nog mer som en mytomans självbiografi. Har nog inte skrivit ner en enda sak som stämmer med vad jag har gjort under dessa 12 veckor.

Och inte heller får jag tag på mina vänner. Hmm .. dom kanske är ute och har kul, vem vet.

Nu ska jag ge mig på den andra delen av denna uppgift. KUL KUL KUL! så att säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0