hej igen



jag fick ett tämligen halvbittert sms från frida tidigare i veckan att det var dålig stil av mig att ligga hemma en hel dag utan att berika bloggen med något minnesvärt och härligt inlägg. så det är väl dags att jag tar mig i kragen och börjar tillföra lite så att läsarsiffrorna stiger. idag är det en sån där dag som jag egentligen tycker om, men den här dagen har varit ganska grå, händelsefattig och låååång.. förlåt att jag är så negativt, det är tur iaf att min dator är fullproppad av bilder på en massa älskvärda individer, se bara på denna!? men imorgon är det fredag och sen två dagar ledigt, UNDERBHAREN!! puss och hej


Kommentarer
Postat av: Carita

svar - åh, tack så hemskt mycket! du anar inte hur mycket det värmer. puss sötnos, hoppas du får världens finaste helg :] hemskt härlig bild för övrigt ^-^

2009-12-11 @ 17:40:46
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0