hello from dubai

nu har jag inget att göra så då passar jag på att skriva lite vad jag håller på med här borta i dubbe. för 5 dagar sen så var vi en hel dag på ett shopping mall där det fanns allt ifrån skidbacke till isrink. för 4 dagar sen så firade vi min älsklings-mamma hon fyller 50 år i år. den dagen firade vi genom en lång och jätte mättande frukost med tårta och massor med godsaker. sedan så la vi oss på stranden och tjillade. efter några timmars solning så åkte vi och åt middag på Burj al Arab. det var koolt! dagen efter det så åkte vi till ett vattenland ute på en palmö. där så lekte vi med delfiner och åkte vattengrejer. en sak åkte man igenom ett akvarium. för 3 dagar sen så åkte vi till någon strand långt långt bort. sen så åkte vi till ett ställe som hette madinatt som lille mändy hade rekomenderat om och det var väldigt mysigt! IDAG så har det varit en väldigt spänande dag jag och syster åkte paragliding. ni som inte vet var det är så är det att man åker fallskärm efter en båt. det var skit koolt! efter det så åkte vi till öknen. i öknen ingick magdans, hennamålning, camelridning, stjärnshow och öken åkning. aja detta var inte så kul inlägg men nu vet ni i alla fall när jag kommer hem så får ni det i bilder istället!

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0