Keep your head.

Idag har jag haft en dumdag.
Fast inte hela dagen kom jag på.
Skolan idag var ju faktiskt rätt okej, grejade musikprovet och lyckades lalla mig igenom mattelektionen.
Men så fort jag kom hem fick jag otroligt ont i magen och var endast kapabel till att ligga och sova, så det var vad jag gjorde. Från halv tre till kvart i sju. Tror ni att jag kommer kunna sova inatt? Njeee, så jag tror allt att jag ska plöja mig igenom en eller flera HP-filmer, me love!
Om Hogwarts fanns här i Täby skulle jag självklart gå där. Typ trolleri/ekonomi eller sam/kvaståkning .. *drömmer*


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Filippa!

Tyvärr vet jag ingen som säljer sin biljett och Markus kan inte ge ut biljetter själv. Finns det verkligen inga biljetter kvar? Jag tror att det finns kvar på 1:a balkong, om jag inte har fel, fast du kanske vill ha på parkett? Vore jättesynd om du missade, så jag hoppas du kommer över en biljett.



Kul att du läser vår blogg, kram!

2009-11-19 @ 22:15:17
URL: http://krunegardfanblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0