Vissa dagar är jag sämst.

Typ som idag.
I lördags glömde jag min mammas mobil som jag hade fått låna av henne eftersom att min är trasen, hemma hos sanna. Alltså hade jag ju ingen väckarklocka tills idag eftersom jag alltid använder mig av min mobil som väckare (om det finns ett ord som heter så). Då tog jag en av alla dessa väckarklockor vi har här i huset och ställde in på 7.00. Vad jag inte tänkte på var detta med am och pm. HUR FAN SKA JAG VETA VAD SOM ÄR VAD!? körde på chansningen, jag menar, det är ju 50-50 på att det blir rätt. Men självklart hade jag fel. Klockan ringde inte och jag kom inte till skolan förens vid 11.30 ..

Fast att jag kom försent hade också med att göra att jag hittade ett roligt program som jag laddade ner precis innan jag skulle iväg till skolan. Det är som en slags photobooth, för oss små stackars lidande individer som inte har en fet jävla mac hemma.
Är mycket nöjd med min wannabe-kopia till program och så här snygg var jag imorse:






En annan dålig sak var ju att jag faktiskt nästan hade glömt bort att det fanns en blogg i mitt liv, sicken tur att den där snygga tjejen emelie påminde mig. Annars hade jag ju inte kunnat lägga upp dessa snygga bilder om jag inte ens visste att jag hade en bloggiz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0