Hej bloggen!

Idag var det första dagen i skolan för min del efter lovet, 4 långa och jävliga lektioner hade vi. Jullovet gick jobbigt fort och om resten av livet ska gå så här fort är jag död innan jag vet ordet av. På lovet var jag för det mest hemma och roade mig men sista veckan begav jag mig till London med far. Vi lekte mest rövare varje dag. För det mesta hängde vi  i Brixton, lyssnade på Clash och drack öl, ni vet sånt som pappor och döttrar brukar göra. Det ända negativa var väl att vi liksom glömde våra väskor på flygplatsen. Det ska bli intressant och se om jag någonsin kommer återse min tandborste.

I vilket fall som hellst borde jag återuppta min obefintliga Företagsekonomi pluggning. När min väska kommer hem *hoppas hoppas* ska ni få se massa sjuka saker jag köpt. Låt oss be tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0