en hälsning från dubai!

hej hej hallå det är filippa här!
nu har jag varit i dubai i tredagar och jag gillar det mer och mer med tiden som går.
här en liten sammanfattning på hur mina dagar har varit.
jag ett spenderade vi på stranden och bara chillade. efter det så åkte vi till tredje största shopping centrum i värden och det var verkligen STORT. efter många timmars tittande på konstiga människor och shopping så såg vi en fontän konsert och även världens högsta byggnad. BRUTALT SPÅRAT! nyårsaftonen så solade vi och firade nyår med alla burkakvinnor och shakemän. JUSTEJUSTE fyverkeriet var helt superduper koooolt!! och dagen till ära så har vi varit i ett shopping mall hela långa dagen för idag regnade det.
i nu läget har jag prövat lite ny införskaffade kläder och umgås med familjen + mattssons.

hej då från dubaii!! det kanske kommer lite bilder senare idag om ni har tur.
SAKNAR ER! hade bra hej


Kommentarer
Postat av: KAJSA OLSSON

låter som att du har det "helt okej bra" pilliponkan!:D

jag saknar digdigdig

2010-01-01 @ 20:41:41
Postat av: vilket skämt!

inget grattis på födelsedagen sådär i förbifarten va?

2010-01-27 @ 23:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0