åh herre.

Det var längesen jag var så här sjuk.
Nu överdramatiserar jag kanske, som vanligt. Är bara förskyld men det känns som om att hela mitt huvud snart ska sprängas, och mina ögon är igensvullna. Någon sömn har jag knappt fått under mina dubbla täcken eftersom jag har frusit så mycket och när jag väl somnat har jag bara drömt helskumma grejer. Jag har nyst så mycket att jag har fått en röd prick i ena ögat dessutom. Har tagit slut på både alvedonen och treon. Åh vad det är synd om mig.

Idag är det till och med så kallt att hästarna får stanna inne, stackarna. Tror det är runt 20 minus. Fyfan.
Så medan jag håller mig i karantän i mitt rum från vinterkylan så steker filli runt i dubai och frida shoppar loss i london. Skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0