get sick soon.

Skum grej va liksom.
Igår mådde jag fina fiskens men inatt vaknade jag flertal gånger och kände mig hur dålig som helst.
När jag vaknade så orkade jag inte åka och släppa ut min ponny inte, och inte ens åka till farbror doktorn ...
Jag har bara legat och sovit fram till klockan två idag, sen bestämde jag mig för att ta tag i livet och ta det stora steget hela vägen upp till soffan i vardagsrummet ... så här har jag legat resten av dagen och ligger fortfarande - framgång!

Jag vill ju inte vara sjuker. Idag har ju jag och den där söta carlis 2 månader tillsammans. Jag vill ju vara med honom.
Men jag får väl nöja mig med att nöta ännu mer disney ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0