Vem vare!?

Idag är jag på riktigt äckligt usch-humör.
Har haft en förjävla tråkig dag. Suttit i bilen för det mesta, och egentligen älskar jag ju att åka bil men idag var det vara fruktansvärt. Jag var törstig dessutom och det gjorde inte saken bättre.
Och eftersom jag nu har haft en sdan UNDERBAR dag vill jag gärna dela med mig av min glädje jag känner för världens alla ting. Jag har gjort en lista på saker som borde elimineras av en världsmäktig person, eller bara själveliminera sig, eller bara springa bort och aldrig hitta tillbaka.

1. Dansbandskampen (nog för att det redan är dåligt, hur smart är det då att ta dit EMD?)
2. Lady GaGa
3. Barnarbete i Indien (så jag slipper hålla tal om det på tisdag)
4. Spotify Premium, eller äckliga privilegier överhuvudtaget
5. The Phone House i Täby Centrum (jag hatar min mobil och deras usla service)
6. Dåliga trafikanter
7. PMS
8. The Voice (totalt usel radiokanal, TVprogrammet får även förvinna också)
9. Elin. H
10. Koncentrationssvårigheter (eller lathet, måste verkligen plugga)
11. Det som luktar illa i mitt kylskåp
12. Den dryga tjejen på Espresso House
13. Alla människor som tar upp 2 säten på bussar
14. Sånt här pissväder
15. Matematik (jag tror starkt att det är en resurs vi klarar oss utan)
16. TVprogrammet "Married .. with children"
17. Tvångsäktenskap (om det redan var förbjudet skulle jag inte behöva försöka övertala folk på min svenskalektion imorgon)
18. Slatterknän


Nu är jag klar. Hej då


Kommentarer
Postat av: erik

Bra lista yo!

2009-11-16 @ 22:17:14
URL: http://erikogillar.blogg.se/
Postat av: Schwen

12. Den dryga tjejen på Espresso House

Man she is long gone now!

2009-11-17 @ 22:14:38
Postat av: Mary

Sanjin och jag fixade få den dryga tjejen GOT FUCKING FIRED! Trots att hon bjöd oss på en latte. Skadan var redan skedd.

2009-11-17 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0