Kiiiickeen vart tog du väääägeen!?



det här är en dag full med alldeles för många måsten. det är på tok för mycket att göra i skolan, så man blir ju trött bara man tänker på det. som sofia tidigare nämnde så är det dags för spanska prov imorgon, suck..
dessutom bad emma back mig idag i skolan att jag skulle blogga om Kicken, men jag vet inte så mycket om killen så jag tror jag får vänta lite med det och göra någon slags research på honom. men det kommer emma!!
hur som helst är jag trött och stressad så jag ska nog ta min roddbåt och ro iväg nånstans. godnatt


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nä vaddå?! Här sitter du och tror att jag inte läser er blogg så du kan låtsas att du är jag och att min båt e din! du menar förstås att "hur som helst är jag trött och stressad så jag ska nog be amanda ta hennes roddbåt och ro iväg mig nånstans. godnatt"

2009-12-06 @ 11:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0