inget viktigt.

jag gillar hösten och speciellt när det är så mörk och kallt. men något jag saknar är alla festivaler, skulle det inte sitta fint med en liten höstfetstival? massor med konstiga äventyr, massor med löv, massor med roliga människor, massor med festival mat och framför allt massor med bra musik. men nu finns ju inte detta så då får man nöja sig med lite olika konserter.. inte lika bra men det funkar liksom. jag har planerat att gå på markus krunegård och så vill jag jätte jätte gärna se fever ray, miike snow, the xx.. men något som är blokat och klart redan är the knife operan på dansens hus yey! peace man ska dra till dansen nu


peace and love 09 lykke lii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0