I was once a loyal lover,

Idag har det hänt.
Visst, det har inte varit toppen jämt.
Jag har blivit lite osäker på sistonde, på mina känslor, på dina känslor.
Misstänkt att det har varit något på gång, något som legat och skavt.
Vi har båda förändrats mycket. Vuxit ifrån varandra.
Och nu har allt kommit upp till ytan, vi kan inte gömma och glömma våra känslor längre - sluta ljuga för varandra.
Vi fungerar inte tillsammans längre.
Beslutet vi tog idag var svårt, men jag tror också att det var rätt.
Men jag kommer att sakna dig. För det vi hade, var en gång i tiden äkta.

Idag, tisdagen den tionde november, gjorde jag och skridskoåkning slut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! jag trodde ni kunde reda ut det:(

2009-11-10 @ 23:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0