Hollywood hills.

Jag hatar när inte tiden räcker till. Man har ju knappt ngon tid till nånting längre känns det som.
Har sammanlagt varit hemma 62 minuter denna helg, helt sjukt.
Har inte hunnit plugga ett dugg och orkar inte heller göra det nu. Tänkte därför stanna hemma imorgon för att kunna plugga och städa i mitt rum, som ser ut som ett rent jävla bombat Bagdad just nu.
Så konstigt, att man har så mycket plugg att man inte ens hinner gå till skolan. Logiskt?

Nog om klagandet. Idag har jag tävlat med min lille pållehest! Det var kul och gick toppen. Tävlade mot bland annat Musse, Velvet, Byggar-matte, Rickard Herrey, Petra Nielssen och Emma Wiklund, haha. Var rätt random men sköööööööj!
Sjävklart ägde jag sönder dom, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0