filippa and frida turns sad in 3 seconds

ingen har fått höra min och fridas historia kring denna bild inte för att den är så super intresant. kan vara därför ingen har fått höra den.. i alla fall det var lördagen då vi skulle till popaganda. vi gick in på en mataffär och det tog lång tid för oss att välja mellan billigt eller dyrt och som vanligt fick jag min vilja igenom och det blev den lite dyrare och fult så mycket godare. nu kommer det hemska i hela berättelsen när vi kom fram till vår favorit plats (där man ser över hela stora scenen vid eriksdalsbadet) så tappar jag ut flaskan så den dunsar ner för en hel trappa. och då som ni ser på denna, extremt fina, bild så går det hål i den. vi blev väldigt ledsna och letade fördrövat efter det lilla hålet som blev. men ledsamheten varade inte länge för efter detta missöde sprang vi och kollade på the teenagers. snipp snapp snut så var sagan slut!




Kommentarer
Postat av: sofolofooo

okeeeej ...

2009-11-09 @ 21:17:37
Postat av: ESMERALDA

ja! tack :)

2009-11-09 @ 21:40:47
URL: http://www.ndotter.se
Postat av: Anonym

förstår inte riktigt vad du menade;D bilderna? filer?



www.lundbergsusanna.blogg.se

www.lundbergsusanna.blogg.se

2009-11-09 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0