markus krunegård.

igår var det markus krunegård som gällde för hela slanten. mina sista peningar la jag på honom och det var det värt gånger 1000. jag var där med min vän emma, vi hade fruktansvärt roligt!

konserten i sig var bra men alldeles för kort. och det var många gånger man ville ställa sig upp och dansa med men det gick inte försig. igår satt vi "lungt" och fint på första parkett. konsertens bästa låt var natt efter natt under låten så föll det rosenblad från taket, mycket fint haha.

jag tror nästan att denna sjunde gång som jag ser markus krunegård var en av det bättre! och det bästa var att kvällen slutade med ett samtal och flera kramar med självaste markus sedan skuttade jag och emma hem nöjda som små barn!

Kommentarer
Postat av: Ada

sv: Tack och gillar din med :D

2009-11-25 @ 17:08:48
URL: http://adassuperduperblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0