Det finns inga ord

Jag sitter och gör mig själv en "sova säng" lista på min ipod, jag måste jobbigt nog lyssna på musik när jag ska sova för att sluta tänka så mycket. Undrar om jag hinner lyssna på 40 låtan innan jag somnar, förhoppningsvis inte.
Beirut, Bon Iver, Kent, Air France, Studio, Håkan, Fleet Foxes, Hello Saferide, The Tallest Man On Earth, JJ, Sigur Rós, Efterklang, Noah and the Whale, Wailin' Henry, Christopher Sander,Sally Shapiro, Sambassabur Bright Eyes, Chad VanGaalen, Detektivbyrån, Taken By Trees, TTA, Joel Alme, Johnatan Johansen, Bob Dylan, Gentle Touch, Markus Krunegård, Beatels, Belle & Sebastian, Kings of Konvenience. Det är lite av vad man kan tänkas hitta på en sova säng lista i min ipod. Med det sagt vill jag tacka för mig, godnatt!



Kommentarer
Postat av: Schwen

Hej du jag sov vid den tiden då du skrev detta inlägg....=)

2009-11-13 @ 10:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0