Syskon är bra att ha.

Idag var även jag hemma från skolan. Vaknade imorse med en sjudundrandes magont .. dumma vecka!
Fast egentligen missade jag bara lite webdesign och innebandy, så för mig äre lungt.
Idag har jag istället flyttat hela mitt liv till sängen och nog bara lämnat den i två minuter.
Jag, jotta och anna har även utnyttjat våra fotogeniqua egenskaper till fullo idag och tagit typ sjukt snygga bilder på oss. De ska senare lämnas in och göras tavlor av - julklapp till mami och papi : CHECK!

Litet smakprov på hur snygga vi är







Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder!

2009-12-15 @ 16:35:07
Postat av: KAJSA OLSSON

Otroligt fina bilder!!!!

2009-12-15 @ 21:25:41
Postat av: En annan lillasyster

varför ska du vara i mitten sofia?! ge de andra barnen en chans att synas, bara för att du är yngst ska du inte ha förtur

2009-12-16 @ 01:16:07
Postat av: mary

verkligen superfina bilder!

2009-12-16 @ 20:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0