mjäk.

Jag önskar jag kunde ta en bild på det jag ser just nu. Kröka på Onsdagar hör inte till vanligheterna. Det står massa folk i vårat rum där Sofia, Frida och Fillie försöker sova, folk jag aldrig träffat förut. De ska tydligen också sova här. De har precis flyttat ner högtalarna till våran säng och kör för fullt. Det ända ord som kan beskriva tillvaron någorlunda bra är Koas. Det var länge sedan jag var med om något så här random, men vad ska man göra åt saken. Jag väntar fortfarande med spänning tills den dagen vi vaknar upp och börjar ägna oss åt normala saker. Och inte kör hela havet stormar klockan halv 4 en onsdagsnatt. Men tills dess, RIVERSIDE MF!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0