God morgon.

Gud vad jag älskar snön! Det bara snöar och snöar och jag blir bara lyckligare och lyckligare.
Jag är galet sugen på att åka pulka, hoppas på att någon vill göra det någon dag här innan jul.

Igår var jag bara hemma och tittade på PH, jag känner mig så sjukt töntig, men jag älskar PH.
De andra barnen tror jag var och glöggade lite, men detta var inget som jag orkade med.

Idag blev jag väckt av att pappa körde igång snöslungan precis utanför mitt fönster, men lika bra var väl det så att jag kom upp någongång. Har nyss druckit ett stort efterlängtat glas med O'boy, för det var nog ett halvår senast, och ätit lite utav mammas sjukt goda bakade bröd. Ska snart ta mig till centrum och julemysa med jessan bland resten av täbys invånare! Sen ikväll ska jag förhoppningsvis till Rimbo med ponnyn och träna henne, men får se om vädret tillåter oss att åka.

Men allt känns i alla fall så mycket bättre nu. Och det är en så stor lättnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0