Fri som en fågel.

Nu har jag äntligen gjort det. Och det känns bättre än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig.
Eftersom min papi inte har fixat det trådlösa internet, tog jag saken i egna händer och drog loss min internetsladd från väggen och drog den hela vägen till min säng.

Detta är alltså det första inlägget jag någonsin gör, som grundas från något annat ställe än mitt skrivbord.

Känns stort, känns underbart, känns fritt.

Jag sitter alltså nu i min underbara stora säng och skriver! WOHO!
Tidigare idag har jag lussat på häst i stallet. Det blev kaos och vi inledde luciatåget med att alla hästar skenade in i panik. Men det gjorde bara det hela mycket mera spännande. Jessica kom och kollade och sedan tröck vi i oss lussebullar!
Det var gött, men nu funtar jag på att ta en liten nap. Är sjukt trött efter gårdagens äventyr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0