Du kära hatade matematik.

Eftersom jag så otroligt smart och välplanerat nog satt och tittade på OC till klockan 04.00 inatt blev resultatet att jag stannade hemma idag med.
Åkte till skolan en snabbis bara för att hämta lite böcker, sen var det bara att sätta igång att jobba. Har suttit hela dagen lång, eller iaf i cirka fyra timmar med mitt mattegeni till papi och pluggat! Jag hatar matte och är sjukt dålig på att koncentrera mig på det eftersom jag tycker det är så svårt och tråkigt. Men idag gick allting faktiskt förvånadsvärt bra och jag känner mig töntigt nog nästan lite taggad inför provet imorgon. Tummen upp!

Fick däremot cykla ner till stallet idag, eftersom mami och papi är och roar sig på bio och syskon är och roar sig på hockeymatch. Men vaddå? Jag har ju liksom roat mig med matte hela dagen, så inga avundjuka tankar här inte.

Att cykla var kallt i mega-super-duper-lativ även fast jag hade klätt på mig så mycket att jag såg ut som en cyklande michelingubbe ... Och när det var dags att cykla hem hade mina växlar frusit fast så det var bara att kämpa sig hem på trögaste växeln.

Now im sitting and chilling and fundering if jag shall ta mig lite pancakes till dinner! Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0